پيچ رولپلاك نماي ساختمان

 
 
پيچ رولپلاك نما با طناب ✔️
| نظرات (0)

پيچ رولپلاك نما با طناب ✔️

 

4. از قسمت هاي ترك خورده شروع به پيچ كردن سنگ نشود. همچنين در مواردي نيز قسمتي از سنگ نما تخريب شده است و يا افتاده است كه در مرور زمان در اثر نفوذ آب و سرد و گرم شدن هوا باعث ريزش قسمت هاي ديگر از سنگ نما مي شود. با توجه به اينكه عمليات پيچ و رولپلاك سنگ نما به علت سوراخ كاري و خارج شدن گرد و غبار از پشت سنگ، كمي نما خاكي مي شود خصوصا كناره هاي پنجره ها و ابزارهاي سنگي كار شده بر روي نما بهتر است بعد از اتمام پيچ رولپلاك نما اقدام به نمائيد.همچنين در صورتي كه نما داراي ترك است بايد قبل از اقدام به پركردن ترك نما كرد و يا در صورتي كه در هنگام بارندگي از نما و يا پنجره ها آب به داخل نفوذ مي كند،ميتوانيد نسبت به آب بندي نما اقدام نمائيد. نفوذ آب از بندهاي آسيب ديده سنگ به پشت سنگ هدايت مي شود و در شب كه هوا سرد مي شود و به زير صفر مي رسد ،انجماد،حجم آب را افزايش داده و موجب جدا شدن سنگ از نما و ريزش سنگ نما مي گردد به همين جهت يكي از وظايف مهم راپلكاران در حين فرآيند پيچ و رولپلاك ،بندكشي سنگهايي است كه بند هاي آنها آسيب ديده و يا فاقد بند كشي ميباشند .

بعضي ازاين افراد مشغول پيچ و رولپلاك نما ي ساختمان هستند! امروزه براي حل اين مشكل از پيچ و رول پلاك نما استفاده ميشود و وظيفه پيچ و رولپلاك نما تثبيت سنگ نماست كه موضوع بحث ماست و به طور كامل به آن خواهيم پرداخت. چنانچه بدون توجه به اين موارد، اقدام به نصب سنگ شود بعد از مدتي، نماي سنگي ساختمان با ريزش ها و سقوط مواجه مي شود.در اين موارد نيز نياز است تا با استفاده از پيچ و رولپلاك سنگ نما آن را ترميم كنيد.به جز اين مورد، ممكن است در اثر بارندگي يا حوادثي چون زلزله، سنگ ها از جاي خود كنده شوند. اگر عرض نما كمتر از ۵۰ سانتي متر باشد برروي پيچ و رولپلاك نما هر يك از پلاك ها دوپيچ زده مي شود. جنس آن ها معمولا پلاستيكي و مخروطي شكل است و بهترين نوع پيچ را كه بايد در اسكوپ كردن سنگ ها به كار برد پيچ گالوانيزه است زيرا در برابر شرايط جوي مقاومت بيشتري از خود نشان ميدهد و بهتر است كه اين پيچ ها بر روي بتونه كار شوند. بد نيست بدانيدكه اين بعد از پيچ و رولپلاك نما، اين پيچ ها در ظاهر ساختمان از فاصله حداقل ۵ متري قابل رويت نيستند.

استفاده و كار با طناب راپل، داراي مزيت هاي بسياري نسبت به استفاده از داربست براي پيچ كردن سنگ نما مي باشد. ريزش سنگ مبحثي بسيار خطرناكي است و حتما به دليل حساسيت بالاي كار ضمانت معتبر درون قرارداد دريافت كنيد. پيچ و رولپلاك در روزهاي باراني به علت اتصال وسايل برقي و برق گرفتگي بسيار پر خطر مي باشد و همچنين كاركردن در دماي زير صفر به علت اينكه ممكن است رطوبت به پشت سنگ نفوذ كرده باشد و با وجود امكان يخ زدگي ، ميبايستي از ورود هر گونه تنش به سنگ خودداري شود . 4-ساختمان هاي قديمي كه زمان زيادي از ساخت آن گذشته به دليل فرسايش ملات و سنگ ،احتمال سقوط و ريزش سنگ نما وجود دارد كه ميبايستي حتما اقدام به پيچ و رولپلاك سنگ نما شود حتي اگر تا به حال ريزش سنگ نداشته . وقتي سنگ هاي نما ،پيچ و رولپلاك مي شوند كانا در ابتداي پروسه نصب سنگ، اسكوپ كرده ايم چرا كه از حركت سنگ به سمت جلو و طرفين جلوگيري مي كند و درصورت جداشدن سنگ از ملات كاملا متحمل وزن سنگ شده و مانع از ريزش و سقوط سنگ مي شود .

در عمليات پيچ و رولپلاك نما ، عملي با عنوان خزينه كردن وجود دارد كه هدف از انجام آن هم سطح كردن سطح سنگ و پيچ با انجام بتونه كاري است. اجراي خدمات پيچ و رولپلاك سنگ نما در شركت هفت ياقوت توسط راپلكاران به روش دسترسي با طناب يا راپل در ارتفاع بدون نياز به نصب داربست و بالابر انجام ميپذيرد . 2) سنگ نما از ديدگاه هاي مختلف، ضخامت، بافت، رگه سنگ و نحوه تعبيه سنگ و هم چنين طول، عرض، و با در نظر گرفتن موقيت سنگ مورد اقدام قرار مي گيرد و در موارد خاص از محكم ترين و مقاوم ترين پيچ هاي استيل و رولپلاك هاي بازشوي پروانه اي استفاده مي شود كه اين رولپلاك ها به صورت پلاستيكي و يا فيبر مي باشد. نوع پيچ مصرفي در نما انواع مختلفي دارد. روش اجراي سنگ نما و نوع مصالح مصرفي . به گزارش ايسنا، بنابراعلام ارتفاع كاران، ساختمانهاي بلندمرتبه و گسترش استفاده از سنگ براي نماي ساختمان و رعايت نكردن اصول اجراي سنگ نما مشكلات و خطرات جدي را براي ساكنين، عابران پياده و خودروها به همراه دارد. به گزارش بازرگاني خبرگزاري مهر، حتما براي شما هم پيش آمده كه هنگام عبور از مكاني چيزي به سرعت از كنار سرتان عبور كند و بر زمين بيافتد و نفس شما را در سينه حبس كند يا حتي شاهد اين باشيد كه فردي به خاطر اين موضوع آسيب ببيند!

در ادامه صحبت قبل گاهي اوقات پيش مي آيد كه قسمتي از نماي ساختمان خود شما ريزش مي كند. پيش از انجام پروسه پيچ و رولپلاك ابزار متناسب براي پيچ و رولپلاك هر نوع سنگ نما و جلوگيري از سقوط آن در هنگام فرآيند اجرا بايد در نظر گرفته شود تا با وارد كردن تنش هاي غير مجاز به آسيب هاي بيشتر دامن نزنيم . همچنين استفاده از پيچ هاي با روكش گالوانيزه جهت جلوگيري از زنگ زدگي و مقاومت بيشتر . به جهت تحكيم سنگ نماي ساختمان فواصل سوراخ ها از يكديگر ميبايستي محاسبه شده باشد چراكه تعداد زياد پيچ ها آسيب جدي به سنگ نما وارد ميكند و تعداد كم هم ناقص است . پس از سوراخ كاري ،پيچ و رولپلاك مربوطه كه پيچ 5 سانت يا پيچ 6 سانتيمتر (بسته به قطر مصالح پشت سنگ) را داخل سوراخ قرار داده و با دريل پيچ بند سفت ميكنيم .

3-بكارگيري پيچ گالوانيزه با طول 6 سانتيمتر درجه يك و رولپلاك مخصوص . سوراخ كاري در سنگهاي 40 طول در فواصل حدود 40 تا 50 سانتيمتر خواهد بود .يعني هر پيچ از هم حدود 40 تا 50 سانتيمتر فاصله دارد . تراورتن يكي از اين نوع سنگ ها مي باشد كه به منظور پيچ و رولپلاك آن در هر 40 سانتي متر نياز به يك عدد پيچ و رولپلاك مي باشد. در كليه فصل ها مناسب مي باشد . براي فصل زمستان و پاييز به دليل سرد بودن هوا پيچ و رولپلاك كردن نما دشوار است و بايد در ساعت هايي كه هوا به نقطه گرما ميرسد كار انجام شود. به همين منظور براي پيشگيري از ريزش ساير سنگ هاي نما پيچ و رولپلاك نما ساختمان را انجام مي دهيم. اجراي خدمات نماي ساختمان از جمله پيچ و رولپلاك سنگ نما، نماشويي و شستشوي نما، رنگ آميزي نما و ساير خدمات در ارتفاع با استفاده از داربست بسيار زمانبر است.

از رولپلاك قرمز ۵ سانتي و مته ۸ و ۷ چهار شيار براي پيچ رولپلاك نما استفاده ميكنيم. پيچ و رولپلاك نما براي مقاوم سازي نماي ساختمان و محكم سازي سنگ هاي نما امري بسيار ضروري مي باشد. پيچ و رولپلاك نماي ساختمان بدون داربست فعاليت اساسي براي زيبا سازي نما محسوب مي شود. معمولا سليقه مشتريان بين اجراي كار پيچ و رولپلاك نما با داربست و اجراي كار پيچ و رولپلاك سنگ نما با روش كار با طناب متفاوت است . پايه نصب گل پيچ بهسازان داراي سوراخي به اندازه قطر كلگي پيچ ميباشد كه پيچ را داخل آن قرار داده و سپس با گل پيچ نگين دار مي توانيد پيچ را پوشش داده و مخفي كنيد. اما موضوع قابل اهميت آن است كه سنگ هاي اسكوپ دار چرا گاها دچار سقوط مي شوند؟ اين سنگ دچار سوراخ و شكستگي هم نمي شود مگر اينكه گذشته از نصب و …

تخصصي كه در كار كردن مجري پيچ و رولپلاك سنگ نما در شيراز وجود دارد بسيار زياد مي باشد و در واقع بايد بدانيد همين تخصص مجري است كه موجب شده است تجربه زيادي هم به دست آورد و در نصب بسياري از نماها به موفقيت زيادي دستيابي پيدا كند، بنابراين شما بايد براي نصب نماي خود به دنبال مجري با تجربه و متخصص باشيد كه در اين زمينه تخصص بسيار زيادي دارد. حال كه پيچ و رولپلاك سطوح سراميك امكان پذير نيست ،سوراخ كاري را از ژوئن يا همان بندهاي سراميك كه ملات سيماني دارند انجام ميدهيم . فرسودگي سنگ ها و ملات پشت آن ها، طوفان، باران، بادهاي شديد و زلزله معمول ترين دلايل براي تخريب و سقوط سنگ نماي ساختمان است و در اين شرايط پيج و رول پلاك نماي ساختمان بهترين كار ممكن است. نما در هر شرايط بخصوص در ساختمان هاي بلند و آسمان خراش ها تهديد محسوب مي شوند.

نوع سنگ نما نيز در قيمت پيچ و رولپلاك نماي ساختمان تاثير دارد و سنگ نماهاي گران قيمت كه بر روي آن ها كار كردن به زمان و دقت بيشتري نياز دارد هزينه هاي پيچ و رولپلاك كردن را افزايش مي دهند. 6-استفاده از چسب هاي اپوكسي و پلي يورتان مگامكث در مواقعي كه به دلايل عرض كم سنگ يا قطور و حجيم بودن سنگ ،امكان پيچ و رولپلاك سنگ نما وجود ندارد . كارشناسان ما در شركت نما راپل ار بهترين كارشناسان و كادر اجرايي پيچ و رولپلاك نما در شهرهاي تهران و كرج هستند . پيچ و رولپلاك نما بدون داربست وبا طناب، به منظور محكم سازي و مقاوم سازي وتثبيت سنگهاي نماي ساختمان انجام ميشود تا خطرات احتمالي پيشگيري كرد و امنيت ساختمان را افزايش داد. براي اين منظور راهكارهايي وجود دارد كه مي توان به وسيله آن، ساختمانهايي كه نماي آنها از بين رفته تعمير و بازسازي كرد. اين مدل پيچ فيكس داراي دو مهره در دو سر خود مي باشد كه براي اتصال بدنه هاي يونيت به يكديگر به كار برده مي شود. بعد از اجراي بتونه و اتمام خدمات پيچ و رولپلاك تشخيص اينكه نما پيچ و رولپلاك شده يا نه بسيار دشوار است و نما به هيچ عنوان زيبايي خود را از دست نميدهد .

 



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : پيچ رولپلاك نما
تاریخ : ۲۵ تير ۱۴۰۰
زمان : ۰۸:۴۷:۲۸
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی