پيچ رولپلاك نماي ساختمان

 
 
پيچ و رولپلاك نما بدون داربست
| نظرات (0)

پيچ و رولپلاك نما با طناب چيست؟

قيمت پيچ و رولپلاك متري در سنگ نماها : هزينه پيچ رولپلاك سنگ نماي ساختمان كه براي محكم سازي در ساختمان به كار مي رود بستگي به انتخاب خودتان دارد كه كدام نوع از سنگ هاي تراورتن را انتخاب مي نماييد كه سنگ هاي تراورتن دو نوع دارد كه t۷۲ و t۷۹ را شامل مي شود ولي حدودا تفاوت قيمت ناچيزي با يكديگر دارد. اگر مي خواهيد سنگي را براي مدت موقتي در جاي خود نگه داريد از چسب هاي موقت استفاده كنيد. در صورتي كه تصميم داريد قطعه يا وسيله اي را به يك تجهيزت ساختماني متصل نماييد بايد براي مستحكم شدن اتصال از رولپلاك استفاده كنيد. در صورتي كه تصميم داريد يك تابلو، ساعت، آينه سبك را به ديوار توخالي نصب كنيد اين مدل بهترين انتخاب است. در ارتباط با اين موضوع، درباره پيچ و رولپلاك نما در هشتگرد، در ادامه نوشته، مطالبي خواهيم خواند. رولپلاك پروانه اي براي مقاوم سازي نما استفاده مي شود اما تاثير آن براي تثبيت سنگ نما بسيار كم مي باشد و در بعضي از موارد به صفر نيز مي رسد. راپل كار يا همان كار در ارتفاع، هم نياز به مهارت ورزشي داشته و هم جسمي توانا و آماده مي طلبد، اگر كار در ارتفاع براي انجام خدمات نما باشد، علاوه بر مهارت هاي مذكور، تخصص انجام امور مربوط به نماي ساختمان ها نيز، از جمله الزاماتي است كه راپل كار ساختمان بايد فرا گرفته و در فهرست توانايي خود داشته باشد.

را تنظيم مي كند تا در حين اجراي كار پيچ و رولپلاك نما ،آسيبي به سنگ نما نرسد و دچار شكستگي و سقوط نگردد . وبعد از ايستادن و چسبيدن به نما كار پيچ و رولپلاك نما با طناب در تهران و اسكوپ سنگ اجرا ميشود و سنگ بهتراز روز اول و دوام و ماندگاري خود را در دراز مدت نشان ميدهد. نما و ايجاد مزاحمت در هنگام بتونه و … پيچ و رولپلاك نما تهران راپل مجري خدمات بدون داربست در تهران مي باشد. به آنها چيني ميگويند كه در ضخامت حدود ۲ سانت در پيچ و رولپلاك نما در تهران مقابل ضربه صداي چيني ميدهد . بسيار دشوار است و پيچ و رولپلاك نما در تهران نما به هيچ عنوان زيبايي خود را از دست نميدهد . كار بروي طناب مهيا نباشد از روش هاي ديگر براي ارائه خدمات پيچ و رولپلاك سنگ نما در كرج استفاده مي كنيم. انجماد در فصل سرما و … بنابراين توصيه مي شود؛ راهكارهاي لازم را در نظر گرفته و به آن عمل كنيد تا دچار خساراتي همچون، ريزش سنگ نما و كشته شدن عابر هنگام عبور نشويد.

البته بايد اين نكته را بيان نمود كه اجراي كار پيچ رول پلاك با طناب ارتجاعي نيازمند تخصص و مهارت و تجربه كافي و لازم مي باشد تا بتوان اين كار را با ايمني لازم و سرعت مناسب اجرا كرد بنابراين تكنسين مربوطه بايد آموزش و مهارت هاي لازم را در اين زمينه كاري سپري و كسب كرده باشد تا بتواند جوابگوي خدمات باشد . با توجه به اينكه عوامل مختلفي از جمله اسكوپ نكردن سنگ نما، ريختن سيمان خشك بر روي ملات پشت سنگ، وجود خاك برش كاري كه در پشت سنگ نشست كرده، ريختن نخاله داخل ملات، عدم استفاده از ملات و سيمان مرغوب وعدم استفاده از سنگ درجه يك ممكن است باعث ريزش سنگ نماي ساختمان و وارد آمدن خسارات گوناگون شود بنابراين پيچ و رولپلاك نماي ساختمان موضوعي حياتي به شمار مي رود. خدمات نما در مازندران ساري بابل امل نوشهر چالوس شامل چه مواردي مي باشد؟ استفاده از رزين نما در جهت ضد اب سازي نما شيراز ساختمان بوده است. شما از اين صفحه در 1/26/18 بازديد كرديد. اما به دليل اينكه شما كارفرماهاي عزيز بايد استعلام قيمت داشته باشيد و در بيشتر اوقات مديرهاي ساختمان بايد هزينه را به هم ساختماني هاي خود اعلام كنند براي جمع اوري پول حتما ما قيمت دقيق را با رويت عكس يا بازديد به شما اعلام ميكنيم.

در ادامه به انواع و قيمت رولپلاك مي پردازيم. دقيقا در زمان پيچيدن پيچ، پره ها باز شده و اتصال را مستحكم مي كند. اين روزها استفاده از سنگ در نما بسيار زياد شده و توجه به نكات ايمني خصوصا پيچ و رولپلاك نما يكي از مهم ترين كارها مي باشد كه اولويت زيادي دارد. استانداردهاي پيچ رولپلاك نما چيست؟ هاي ۴ سو جهت پيچ و رولپلاك نماي ساختمان سفارش مي شود . بهترين حالت براي كارگذاري سنگ تراورتن در نماي ساختمان اسكوپ كردن آن در حين ساخت و ساز ميباشد. باشد مانند زماني كه سطح پشتي پيچ و رولپلاك نما در تهران سفال و يا رابيتس كار شده . ترميم و بازسازي نما راهكاري براي افزايش طول عمر يك ساختمان مي باشد. رول بولت از يك پيچ كه يك سر آن رزوه و سر ديگر آن مخروطي شكل است به همراه يك استوانه فلزي چاك دار و مهره و واشر تشكيل شده است . رول پلاك فلزي را انكر بولت نيز مي نامند. انواع رول پلاك در ابعاد 3 سانت تا 12 سانت متغير است قيمت آنها نيز به تناسب با هم متفاوت است.

رول پلاك قطعه صنعتي است كه بيشترين كاربرد را براي استحكام اتصالات ساختماني دارد. است. رولپلاك اغلب پلاستيكي هستند، البته انواع صنعتي رولپلاك كه بيشتر به شكل فلزي ساخته مي شوند نيز در بازار به فروش مي رسد. روپلاك ها انواع مختلفي دارند و هر كدام بسته به نوع كاربرد در اشكال و اندازه هاي مختلفي ساخته شده اند. همانطور كه قبلا گفتيم رولپلاك ها بر اساس كاربرد در اشكال مختلف ساخته مي شود. حمايت دارد و درصورتيكه به پيچ و رولپلاك نما در تهران هر دليل طناب اول دچار مشكل شود نقش طناب اصلي را ايفا خواهد كرد. براي تعمير نما با پيچ و رولپلاك. امروزه تكنيكهاي ايمني دست يابي با طناب ، كار در ارتفاع و امداد به خاطر امنيت بالا،هزينه هاي كم و قابليت دسترسي بالا نسبت به داربست بيشتر از قبل مورد توجه مديران و كارشناسان امور ايمني در سراسر دنيا و ايران ،تهران و شهرستان ها قرار گرفته اند . اين رولپلاك نيز به رولپلاك ساده شبيه است؛ اما در بدنه خود تعدادي شاخك دارد. سنگ از لحاظ جذب آب و چسبندگي دوغاب مابين سنگ گرانيت و سنگ تراورتن قرار دارد . ۹- بندكشي اطراف سنگهاي كار شده براي جلوگيري از آب و باران انجام مي شود.

قاعدتاً براي نماشويي نانو از مواد آب گريز استفاده مي شود . نماشويي يكي از مهارت هاي مهم و ظريف و تكنيكي مي باشد كه اگر درست انجام شود، باعث مي شود نماي ساختمان دوباره زيبا و نو نمايان شود. 6. نوع پيچ و رولپلاك و ابزاري كه براي تثبيت سنگ نماي ساختمان استفاده مي­شود نيز در تعيين هزينه توسط مجري پيچ و رولپلاك نما مهم است. يك نمونه از سختي هاي استان هاي وسيع كه خطر براي مردم دارد بودن سنگ هاي شل و لق در كرج شده در نماي سنگ ساختمان ها است. امروزه كار در ارتفاع با طناب شبيه كوه نوزدي و صخره نوردي يك حرفه به حساب مي آيد و طبيعي است كه انجام آن خطرناك بنظر برسد، ترس از ارتفاع اولين چيزي است كه ارتفاع كاران با آن روبرو هستند، اما در واقعيت روش دسترسي با طناب براي حـضـور و كار در ارتفاع، ايمن ترين روشي است كه انسان تا كنون براي كار در ارتفاع بكار گرفته است. اين شاخك ها آن را براي اتصال در گچ و مصالح نسبتا ضعيف مناسب نموده است. بعضي از اين ساختمان ها داراي ظاهري لوكس با بناي سفت و سخت و مقاوم هستند. شل شدن ريزش و يا سقوط سنگ نماي ساختمان به دلايل زيادي بستگي دارد كه در ادامه به آنها ميپردازيم.

 

خدمات كفسابي ها

در حقيقت بايد گفت امروزه، اين وسيله ساختماني جزء لاينفك منازل شده، آن هم به دليل نظافت و بهداشت و جبران كمبود فشار آب؛ بدين صورت كه با هدايت يكباره ي حجم زيادي از آب، عمليات تخليه را به خوبي انجام ميدهد. فلاش تانك مكانيزم هوشمندانه اي است كه با كشيدن ضامن، عمليات گردآوري و رهاسازي يكباره آب به منظور شستن و تميز كردن سنگ توالت را فراهم مي سازد. وابسته به نحوه نورپردازي ساختمان است انواع نورپردازي نما عموما نورپردازي نما ي ساختمان به دو بخش نورپردازي بخشهاي بيروني و نورپردازي داخلي تقسيم ميشود نورپردازي بخشهاي بيروني بنا اين بخش شامل نورپردازي نما و همچنين نورپردازي محوطه ميباشد نورپردازي نما در نورپردازي نما چندين نكته حائز اهميت است براي مثال تاكيد بر خطوط عمودي و يا افقي بنا توسط نور ، انتخاب رنگ نور متناسب با رنگ نما ، عدم مزاحمت نورپردازي براي داخل ساختمان ، در نظر گرفتن طول برد نور و تقويت آن در محل هاي مورد نظر ، پنهان كردن منبع نور به گونه اي كه فقط خود نور ديده شود و نه منبع آن ، در نورپردازي نما عموما از وال واشر ها و نور افكنها استفاده ميشود و بايد دقت داشت كه چراغهاي با ip بالا براي اين منظور در نظر گرفته شوند تا در برابر عوامل محيطي مقاوم باشند نورپردازي محوطه نورپردازي محوطه چندين خواسته را همزمان پاسخ ميدهد ، ايجاد حس امنيت و تسلط به محيط ، تامين روشنايي فضا و همچنين افزايش زيباي محوطه و لند اسكيپ .

موضوع مهمتر اينكه شما ميتوانيد اين برندها را با سرچي كوتاه در فروشگاه محمودي رئوف پيدا كرده و به راحتي براي تهيه محصول مورد نظر خود با مراجعه حضوري و يا اينترنتي اقدام به خريد نماييد. اين مجموعه با بيش از ۱۰ سال تجربه، اقدام به راه اندازي سايت رئوف شاپ، به منظور عرضه كالاهاي بهداشتي و ساختماني و آشپزخانه نموده است. حتي اگر بعد از وقوع حادثه نيز فهميديد كه بايد سنگ نماي ساختمان را پيچ رولپلاك كنيد، اين كار را انجام دهيد زيرا جلوي بروز اتفاق و حادثه بعدي را گرفتيد؛ به عبارتي ديگر شما تا هر زماني كه از پيچ رول پلاك براي نماي ساختمان خود استفاده نكنيد، اوضاع همين است و هر لحظه ممكن است با ريزش سنگ نما به دلايل مختلفي كه گفته شد، مواجه شويد و خسارت هايي بسيار بيشتر از هزينه پيچ رولپلاك بپردازيد. اگر از از بالابر يا داربست براي نما شويي يا رول پلاك نما استفاده كنيد، ممكن است به نماي ساختمان آسيب بزند اما اين مسئله در راپل كاري به هيچ عنوان به وجود نخواهد آمد.

شاد اين سوال را بارها از خود پرسيده ايد، كه چه زماني براي پيچ و رول پلاك نما مناسب است؟ هر چه قدر ميزان مساحت ساختمان بيشتر باشد، ميزان هزينه اي كه براي پيچ و رولپلاك ساختمان استفاده مي شود، نيز بيشتر است. ولي مهمترين قسمت ماجرا در مورد مدل هاي متفاوت آن اين است كه قادر باشند تا تامين آب كافي و تخليه صحيح آن را براي شستشوي بهتر توالت انجام دهند. ۶- قراردادن بهتر قالب در پلان هاي نامتقارن و گوشه هاي پلان ۷- تغيير ارتفاع قالب در دهانه ها و بارگذاري هاي گوناگون با حداقل هزينه و صرفه اقتصادي در دهانه هاي بلند ۸- ورود راحت بتن به زير سقف با حداقل ويبره و عدم وجود كرمو شدگي در قسمت زيرين دال ۹- امكان نگهداري قالب ها براي مدت طولاني ۱۰- صرفه اقتصادي نسبت به ساير سيستم ها ۱۱- داراي تمامي تآئيديه ها از مركز تحقيقات وزارت مسكن و شهر سازي ۱۲- عدم محدوديت آئين نامه اي در طول دهانه ۱۳- عدم شكستن قالب ها در زمان اجرا مزاياي استفاده از سيستم هاي دال مجوف كانتراس عبارتست از: ۱- ايجاد دهانه بلند و بدون ستون ۲- كاهش ضخامت سقف نسبت به سيستم هاي مشابه ۳- امكان قالب بندي و اجرا با روش هاي متداول قالب بندي ۴- امكان حذف سر ستون ها و تيرهاي آويز دار ۵- امكان تامين پاركينگ هاي بيشتر به جهت حذف ستون هاي مياني ۶- كاهش هزينه هاي قالب بندي به جهت امكان ايجاد سقف بدون آويز ۷- كاهش هزينه هاي تاسيساتي و لوله كشي به جهت امكان ايجاد سقف بدون آويز ۸- امكان كاهش هزينه و يا حذف اجراي سقف كاذب به جهت مسطح بودن زير سقف ۹- امكان ايجاد بازشو ها با ابعاد گوناگون در سقف شركت مهندسي بهسازان علاوه بر تامين قالب براي كارفرمايان گرامي ، امكان مشاوره رايگان، انجام محاسبات و اجراي پروژه به صورت كامل توسط متخصصين مجرب و توانمند خود را دارا مي باشد.

اما روش دوم و روش پيچ و رولپلاك نما بدون داربست براي تمامي خدمات نما امروزه براي محكم نمودن سنگها بكار ميرود. در اين نماها از روش اجراي واشر در درز بين سراميكها براي فيكس كردن استفاده ميشود. بنابراين بيشترين متراژ را به فضاهاي عمومي تر مانند نشيمن و يا اتاق خواب ها اختصاص مي دهند به همين دليل است كه در خانه هاي امروزي شاهد سرويس هاي بهداشتي كوچك هستيم كه غالبا چهره ي جذابي نداشته اند اما طراحان براي منحصر به فرد كردن و استفاده ي بهنيه از اين فضا ايده هاي جالبي را ارائه داده اند كه امروز در ديجي ساختمان مي خواهيم با يكي از آن ها يعني فلاش تانك هاي توكار در سرويس هاي بهداشتي كوچك آشنا شويم با ما همراه باشيد. سرويس بهداشتي: بيشتر ما تجربه ي زندگي در آپارتمان هاي كوچك امروزي را داشته ايم، اين روزها به دليل بالا رفتن قيمت ملك و زمين طراحان سعي بر آن داشته اند تا از فضاي موجود حداكثر استفاده را داشته باشند. همچنين فروشگاه محمودي رئوف، نمايندگي برندهاي معتبري چون كسري، ملودي، قهرمان، هوآيي و تپس را نيز دارا مي باشد كه به طور مستقيم با اين توليدكنندگان در ارتباط بوده و كالاهاي مورد نياز را با كمترين واسطه تهيه نموده و در نتيجه با كم ترين قيمت در بازار عرضه مي نمايد.

شركت شيرآلات قهرمان هرساله طرحهاي جديد خود را با هماهنگي با استاندارهاي روز دنيا ومنطبق با جديد ترين استانداردهاي دكوراسون عرضه ميكند. آسان ترين راهي كه اين روزها به وفور بين مردم باب شده است، استفاده از سرچ گوگل است كه مي توانيد با جستجو به چندين سايت سر زده و اطلاعات لازم مثل قيمت و مدل و كيفيت و كارايي در مورد محصول مورد نظرتان را كسب نماييد. در اخر قيمت كنتراتي به صورت ارسال عكس گفته ميشود كه اكثر شما دوستا به اين صورت قيمت ميگيريد. در اين صورت هيچگونه آلودگي و لكه اي در سطح كاسه سرويس بهداشتي باقي نمي ماند. ساختار و عملكرد فلاش تانك بدين صورت است كه از يك منبع ذخيره آب و يك لوله جهت انتقال آب به كاسه توالت طراحي شده كه با پرشدن مخزن آب، سپس با كشيدن طناب شان و يا فشار دكمه تخليه آب، دريچه نگهدارنده آب حركت كرده و آب با فشار زيادي تخليه مي گردد.

در برخي از مدل ها فلاش تانك ها به همراه كليد عرضه مي شوند و در برخي ديگر كليد فلاش تانك باييد به صورت جداگانه خريداري شود. در نظر داشته باشيد كه پيچ ها و رولپلاك هاي به كار رفته در اينكار بايد ضد زنگ باشند و طول آن ها حداقل 5 سانتيمتر باشد. نصب فلاش تانك توكار براي توالت هاي شرقي (ايراني) نيز ممكن است . شايد براي شما غير قابل باور باشد، شما ميتوانيد با تنظيم ميزان خروجي آب فلاش تانك كاسپين و فلاش تانك پرشين (از 2 تا 8 ليتر) حداقل روزانه از هدر رفت 50 ليتر آب جلوگيري نماييد. پيچ فيكس: پيچ فيكس براي اتصال بدنه هاي يونيت قابل استفاده است و در دو سر خود داراي دو مهره مي باشد و در طرح ها و سايزهاي مختلف توليد مي شود. البته اين نوع فلاش تانك ها به فرنگي هاي زميني يا بك تو وال هم قابل اتصال هستند. وظيفۀ فريم در اين نوع فلاش تانك ها حمل وزن فرنگي ديواري و يا وال هنگ مي باشد. فلاش تانك ها؛ ساختار و سيستم پيچيده اي ندارند و با مطالعه مطالبي پيرامون آن ميتوانيد درباره آن اطلاعات لازم را كسب نماييد.

نميتوانيد تصور كنيد شما با رعايت كردن چند نكتهي ساده چقدر ميتوانيد تاثيرات مثبتي بر محيط زيست داشتهباشيد. مطمئناً هنگام سرچ كردن با تعداد بيشماري نام و برند خارجي و ايراني مواجه خواهيد شد، اما پيشنهاد ما به شما برندهاي ايراني هستند چرا كه با توجه به تحريم هاي موجود و واردات و تهيه مواد اوليه ميتوايند با خيال راحت از كالاهاي ايراني خريداري كرده تا در صورت بروز مشكل به راحتي بتوانيد آن را رفع كنيد. شما ميتوانيد به راحتي اينكار را انجام دهيد، بله درست خوانديد شما ميتوانيد با تعويض فلاش تانك هاي معيوب و پر مصرف خود با فلاش تانككاسپين و فلاش تانك پرشين ايمن آب ( و تنظيم ميزان خروجي با ميانگين 4 ليتر) به جاي روانه كردن آب به فاضلاب روزانه 12 درخت را آبياري كنيد. يكي از تجهيزات مهم و لازم كه اين روزها در اكثر منازل ديده ميشود، فلاش تانك است. اما نوع خاصي از فلاش تانك ها با دو مخزن ساخته شده اند كه يكي از آن ها بزرگ و ديگري كوچك است. خب! زمان رسيدن به موضوع اصلي است و آن هم معرفي برندهاي معتبر و شناخته شده كه در زمينه توليد تجهيزات ساختماني از جمله فلاش تانك در حال فعاليت هستند.

يكي از نگراني هاي افرادي كه مايل به استفاده از فلاش تانك هاي توكار هستند خراب شدن و نياز احتمالي به تعميرات است . كيفيت مخزن اين فلاش تانك ها هم مانند تمام لوله هاي توكار كه در ساختمان استفاده شده است عالي مي باشد و شما مي توانيد به راحتي از اين نوع فلاش تانك ها خريد كنيد. در واقع سيفون هايي كه در سرويس بهداشتي وجود دارند همان فلاش تانك توكار هستند . فلاش تانك توكار به نوعي فلاش تانك گفته مي شود كه محزن آن در داخل ديوار قرار گرفته باشد تنها قسمت قابل ديد و دسترسي آن، كليد و يا اهرم فعال كنندۀ فلاش تانك است. فلاش تانك توكار ايران ، راه حل دكوراسيون سرويس بهداشتي كوچك! اما در واقع اين فلاش تانك ها به صورت مخفي پشت ديوار سرويس بهداشتي شما قرار مي گيرد و توسط يك پنل كليد كوچك كه روي ديوار نصب مي شود قابليت كنترل و هدايت را دارد.فلاش تانك توكارايران- فلاش تانك ايران- وال هنگ ايران -خريد فلاش تانك توكار ايران-فلاش تانك. مجموعه ماهسان پويا با نام تجاري راسان فعاليت خود را در زمينه توليد لوازم بهداشتي ساختمان از جمله: انواع شيرآلات بهداشتي هوشمند و روكار، انواع فلاش تانك روكار و توكار در سال 1376 آغاز نموده است.

حجم آب خروجي فلاش تانك كاسپين و فلاش تانك پرشين از 2 تا 8 ليتر (بدون افت فشار) قابل تنظيم است. برخي از نماي ساختمان هايي كه ريزش مي كنند به دليل عوامل مختلفي مانند انقباض و انبساط سنگ ها، فشار آوردن مصالحي كه در پشت سنگ هاي وجود دارند و استفاده نامناسب و غير اصولي كه از سنگ نماي ساختمان مي شود، رخ مي دهد. اين روزها با وجود كم آبي و تقريبا خشك سالي در مناطقي از كشور، بايد به دنبال راه هايي براي صرفه جويي در مصرف آب باشيم تا هم از هدر رفتن آب جلوگيري كنيم و هم اينكه ديگر هموطناني كه نقاط ديگر از كشور هستند دچار مشكل كم آبي نشوند. سنگ لاشه جزو آن دسته از سنگ هايي است كه بدون كمترين دستكاري در نماي ساختمان قابل استفاده است. از اين رو انتخاب پيچ هاي 4سو بهترين انتخاب است. آمارها نشان مي دهد كه حدود 80 درصد از آب مصرفي در توالت ناشي از عملكرد فلاش تانك است از اين رو طراحان به فكر ساختن سيفون هاي دو گانه يا دو زمانه افتادند. با خريد هر عدد فلاش تانك كاسپين يا فلاش تانك پرشين ايمن آب درختان زيادي را بكاريد. براي نمونه در صورتي كه قطر بدنه درختاني مثل سيب، گيلاس و گردو ۳۰ سانتي متر باشد، اين درختان احتياج دارند كه هر روز به اندازه ۴ ليتر آبياري گردند.

 



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : پيچ رولپلاك نما
تاریخ : ۲۵ تير ۱۴۰۰
زمان : ۰۸:۴۲:۴۸
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی